Reserveer uw sauna bezoek
Hieronder kunt u online reserveren via Relaxy
Zoek uw gewenste tijdslot, bevestig uw reservatie en contact.
Registreer u indien nodig.
Wanneer een klant een cadeaubon, tegoed .... geeft word deze alleen in combinatie gesteld met de website
tarieven en niet met tarieven die al in promo of eender welke combinatie deze zich bevinden.
Indien u uw reservatie wenst te annuleren, dient u Sauna Azur binnen de 48 uur te verwittigen.
Bij elke reservatie dient u akkoord te gaan met onze huisregels! Deze kunt u onderstaand raadplegen.
Wanneer een klant te laat is, niet opdaagt, geen contact zoekt vervalt beurt na 30min wachttijd na startuur.
LAST MINUTE via Relaxy.be
Nog snel even tot rust komen tijdens een drukke week? Bent u niet zo goed in plannen maar
wilt u wel genieten van al het mooie dat Sauna Azur u te bieden heeft?
- Zodra een klant reservatie voltooid heeft is deze akkoord onder geen beding met ons huisreglement.
- Wij vragen geen bad kledij te dragen, indien u dit wel doet is het verplicht voor u ergens in gaat
eerst een douche te nemen met neutraal water geen zepen.
- Het dragen van badslippers is bij Sauna & Wellness Azur verplicht. In saunacabines en baden is
het dragen van slippers echter niet toegestaan.
- Bij Sauna & Wellness Azur is het dragen van een badjas verplicht, deze is in de prijs inbegrepen.
- Om optimaal te genieten van de sauna's, vragen wij u om in de cabines stilte in acht te nemen. Zo
geniet u en uw medegast van een oase van rust.
- Zelf meegebrachte consumpties zijn niet toegestaan binnen ons saunacomplex, er is gratis fruitsap
en water voorzien en andere dranken kunt u vinden in de minibar, wanneer wij merken dat u zelf
drank mee hebt kan de verantwoordelijk aan het werk deze drank afnemen en of vragen aan klant
deze aan de bar te plaatsen. Onder geen omstandigheden laten wij klanten eigen dranken serveren.
- Het gebruik van een mobiele telefoon is uitsluitend bij de receptie toegestaan. Op overige plaatsen
is het meenemen van een mobiele telefoon of andere elektronische apparatuur zoals een tablet niet
toegestaan. Een e-reader (zonder camera) is toegestaan, mits u dit bij binnenkomst meldt bij de
receptie.
- Douchen is verplicht alvorens de sauna's, baden en andere faciliteiten te gebruiken. Na het gebruik
van een warme ruimte is opnieuw douchen verplicht, alvorens u gebruik maakt van een (zwem)bad.
- Storend gedrag, waaronder gewenste en/of ongewenste intimiteiten, is niet toegestaan. Gasten die
zich hier niet aan houden dienen op eerste verzoek van Sauna & Welles Azur, na volledige betaling
en zonder restitutie, het complex te verlaten.
- Uit hygiënisch oogpunt is het verplicht bij warme droge ruimtes, waaronder een sauna, plaats te
nemen op een handdoek waarbij ook de voeten op de handdoek rusten.
- Roken en/of het gebruik van alternatieve rookwaren (zoals een elektrische sigaret) is bij Sauna &
Wellness Azur is bij WET ten strengste verboden op het ganse terrein en in het complex.
- Sauna & Wellness Azur aanvaardt geen aansprakelijkheid ten aanzien van letsel aan personen
en/of schade aan goederen. Sauna & Wellness Azur maakt gebruik van cameratoezicht ter
beveiliging van gasten en het personeel, dit alleen in het openbaar gedeelte van het complex.
- Kinderen zijn toegelaten mits vergezelling van een ouder en ook bij het volgen van de huisregels
zoals stilte, niet duiken in zwembaden ….
- Gelieve met mate alcohol te gebruiken.
- Wij behouden het recht om foutief verstrekte informatie op website, folders of reclame te corrigeren,
zowel voor als na bestellingen of reservaties
- Indien vermelde prijs van eender welk saunatoegang, arrangementen of behandelingen niet
aangeeft voor hoeveel personen deze geldt, dan is deze prijs steeds voor 2 persoon. Sauna &
Wellness Azur kan niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele drukfouten, vergetelheden of
misverstanden die hieruit kunnen voortvloeien
- De restitutie van voorschotten wordt geweigerd indien gasten de gemaakte reservatie niet
nakomen. Desgevallend is tevens Sauna & Wellness Azur ontslagen van haar verplichtingen
- Levertijd en beschikbaarheid van producten en cadeaubons is onder voorbehoud. Via de website
bestellen ontleend derhalve geen rechten
- Cadeaubons en producten worden pas geleverd na ontvangst van betaling en zijn maximaal 1 jaar
geldig wat ruim u ruimte geeft.
- Verlengen van een cadeaubon kan met 25,00 euro dit voor 6 maand.
- Acties en/of voordeel tarieven zijn niet cumuleerbaar,dit ook ivm cadeaubonnen kunnen wij geen
korting geven op een last-minute boeking, kortingen gelden alleen op basis prijzen.
- Indien gemaakte afspraken voor behandelingen door de gast niet worden nageleefd dan is de prijs
voor deze behandelingen automatisch verschuldigd, annulatie buiten de 48u voor boeking worden
gratis geannuleerd, binnen de 24u aan 50% en de dag zelf word het volledige bedrag gevraagd.
- De directie is niet aansprakelijk voor het zoekraken of ontvreemding van goederen en waardevolle
voorwerpen.
- Het verzorgen van de persoonlijke hygiëne zoals o.a. poetsen, scheren, haar kleuren,… is niet
toegestaan.
- Dit huisreglement heeft tot doel om de veiligheid, orde, rust en hygiëne binnen Sauna & Wellness
Azur te garanderen, alsmede om de (rechts)positie tussen partijen voorafgaand aan het aangaan
van een overeenkomst te regelen. Elke persoon die toegang wenst tot Sauna & Wellness Azur
onderschrijft de bepalingen van dit huisreglement. Zoniet wordt de toegang geweigerd
- Niet-naleving van het huisreglement heeft verwijdering uit het complex tot gevolg, na volledige
betaling en zonder restitutie- Sauna & Wellness Azur is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van technische problemen en
schade als gevolg van water, stroom- en gastoevoer problemen.
- In geval van overmacht worden de verplichtingen van Sauna & Wellness Azur opgeschort.
- Bezoekers moeten van algemeen goed gedrag, voorkomend, niet aanstellerig, niet opstandig, niet
agressief, niet discriminerend, opdringerig of exhibitionistisch zijn.
- De directie of medewerkers behouden zich het recht voor ten alle tijde bezoekers en gebruikers de
toegang tot het saunacomplex te weigeren.
- Klanten die de thermen bezoeken, verklaren in goede gezondheid te verkeren. Bezoekers met een
eventuele medische aandooening zijn verplicht dit bij aankomst te melden aan de directie.
- Sportzakken en andere grote zakken blijven in de vestiaire. Aan de receptie verschaft men u graag
een sterke plasticzak. Sauna & Wellness Azur is niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen
voorwerpen.
Deze regels kunnen natuurlijk verder uitgebreid worden. Een prettige dag voor iedereen begint echter
vooral bij uzelf. En mocht u zich storen aan het gedrag van een medegast of een service van ons bedrijf,
wendt u zich dan tot de bedrijfsleider - deze is u graag van dienst!
Wij wensen u een aangenaam verblijf bij ons in Sauna & Wellness Azur !